Selcantvsn Yaşayan varmı arkadaşlar çok kötü agriyor magnezyum bile fayda etmiyor neden olur ki bu Dr bisy demeden magnet yazdı sadece
-Miracle- Selcantvsn ben yarın 19 haftaya giricem o ağrı şimdiden bende de var canım bence bebeğin pozisyondan kaynaklı olabilir ya orayı baskılıyorsa falan bilmiyorum bana da direkt magnezyum verdi ama başka birsey görseler söylerlerdi herhalde
b-bg Selcantvsn bende 33deyim hele sağdan sola dönerken o kadar acıyo ki ağrı değil benim ki morarmış biyerine bastırırsın da acır ya o şekilde acıyo
Gmzgm Selcantvsn bende de var malesef hele ayağa kalkınca zor doğruluyorum bana da magnezyum verdi siyatik ağrım var bi de baya zorluyo
b-bg Kocbuse65 uyku zaten hiç yok uykuya dalana kadar eziyet yorulup dalıyorum 2 saat en fazla sonra wc kalkıyorum bir daha uyku yok
Caglacolak5237 Selcantvsn 29 + 4 bende aynı problemi yaşıyorum. Ayağa kalkınca yattığım yerden dönerken bile baskı yapıyo ve acıyor. Tam acı da değil ağrı gibi ama ağrı da değil. Tarifi zor
Kocbuse65 b-bg aynı şeyleri yaşıyoruz hele yataktan kalkarken afedersin aşşağıya düşecek gibi hissettiriyor resmen 😒
b-bg Kocbuse65 ben normal istiyorum aksilik olmazsa onun için tarih belirlemiyor doktorum ama ben 25 26 aralık gibi gelmezse suni almak istiyorum bakalım
Lalalalaa b-bg merhaba bende 32+1 im bugün ama doktor Ocak ilk haftası alırım dedi sizin neden erken acaba kaç haftalık oluyorlar o zaman aralık da