cactus123 ayy inşallah birden gelir sancınız , gelen bikaç sancıyla da kucağınıza alırsınız bebeğinizi 💗 benim de son 12 gün insan günler daraldıkça stres yapıyor. İlk nst ye 37+5 te girdim hiç sancım çıkmadı doktora normal mi bu zamanda hiç sancı olmaması dedim normal dedi. Günler daraldıkça bir belirti olmaması da insanı strese sokuyor. İnşallah kolaylıkla , dilediğimiz gibi alırız bebeklerimizi kucağımıza 🙏