academicmom Merhaba sevgili anneler 🌸 ben Aslı, Mart ortası gibi oğlumuzu bekliyoruz 🥰 henüz ismi belli değil :)
TKumsall academicmom merhabaa bizde inşallah erken doğum olmazsa mart ortasına gelmeden kızımızı bekliyoruz🌸 bizimde isim belli değil 🫠
Busecan academicmom Merhaba benim de normal şartlarda Mart ortası ☺️ İsmi çok önceden belliydi Atlas olacak inşallah 🫶🏻
yeni_anne2 academicmom merhaba bizde mart başı bekliyoruz inşallah ilk gebelıgim bir prensessssim olucak heycanla bekliyoruzz isim olarak da kumsal koydum🌸😊
Busraaclak Merhabaa benimde erken doğum olmazsa mart ortası gelecek kızım 🌸💕 ismi masal düşünüyorum 🥰
Minik6075 academicmom merhabalar 21 Mart gibi doğumu bekliyoruz oğlum olacak 💙 ismini Eyüp Aras olarak düşündük bakalım bi değişiklik olmazsa 🥰
yildizz83 academicmom Merhabalar bende mart başı bekliyorum oğlumuz olucak nasip olursa ismini kerem düşünüyoruz 🩵
Fbebek-0965 Merhabalar Martın başlarında ikinci çiçeğimi bekliyorum hayırlısıyla hepimiz sağ salim kucaklarımıza alırız inşallah 💗
rumikaa academicmom merhaba bizimde doğum mart sonu bebeğimin adı cinsiyet bile belli olmadan belliydi Yamaç olacak
Laviniazuzu academicmom academicmom merhabaa bende Arzu bizde prensesimizi bekliyoruz 🫠 mart ortası gibi doğum gözüküyor ismimiz Umay olacak inşallah 🌸
4104 kubraa9 sağlıkla gelsin hayırlısıyla doğar inşallah yavrumuz ne güzel siz cinsiyetini biliyorsunuz ben de çok sabirsizlaniyorum
kubraa9 4104 Amin hepimizin inşallah 💖 Biz de o kadar çetrefilli öğrendik ki erkek huylu bir kız çocuğu büyütüyorum içimde 😂😂
Bnguuu_102 academicmom merhabalarrr bizde şubat sonu mart başı bekliyoruz bebişim izi 25+1 deyiz şuan isim mehmet Mirza düşünüyorum ama Mirza da kararsınızm mehmet kesin olacak ama fikirlerinizi bekliyorum hepinize hayırlı akşamlar 🌸