38+5 haftalık hamileyim sabah çatı muaynesi yaptı Dr muayeneden sonra sancı var kasıklarımda bele vuran Dr normal dedi birazda suyun azalmış bebek kanalda kafasını yitiriyor dedi şimdi eve geldim saçın artarsa acil bir şey olursa hemen gel dedi olmazsa ne zaman geleyim tekrar dedim güldü sen 1 haftaya çıkmaz gelirsin zaten dedi böyle olup hemen doğum yapan var mı