10 ay önce doğum yaptım. 1 haftadır kalbim agrimaya başladı hatta ondan önce sırtım uyuşuyordu, durduk yere nefes darlığı oluyordu ve ardından kalp ağrısı başladı. Bazen tekliyordu bugün sabah 1 dakikalık çarpıntı oldu. Hamileyken 2 kere ekg cektirdim kalbimde bi sorun çıkmadı hem 1 haftaya kalp hastası olummuyordur çünkü belirtilerim yoğun. Yıllar önce böyle bu sinir ağrısı yaşamıştım hemde aylarca ama onda çarpıntı yoktu. Yine egk çektirmeyi düşünüyorum sizlere de sormak istedim. Üşütmüste olabilirim, sinir ağrısı da olabilir, bi de bebeğimi yikarken sol koluma yatırıp yikiyorum ve farkettim ki çok güç düşüyor sol tarafıma. Kalpte olabilir ama beni de bu korkutuyor. Annem boşuna evham yapiyorsun kalp olamaz diyor ama elimde değil korktukçada iyice fenalaşıyor