Nazan_311 Merhaba hanımlar ben 7 ay önce sprail çıkarttırdım reglim düzensiz oluyordu ama 2 aydır regl olmuyorum doktora gittim birşey yok dedi ama beyaz akıntım var neden olabilir acaba yardımcı olur musunuz