Twogirlsmomy Bebeğin sag yada sol tarafta oldugunu nasıl anlıyorsunuz hanımlar.ben ultrason kagıdına baktıgımda kafası ultrason kagıdına göre sag tarafta.yani sagımda mı olmuş oluyor☺️🤦🏼♀️bilemediğim için sormak istedim.
Asi_07 Twogirlsmomy doktor hangi taraftan bakıyorsa kontrolde ordan biliniyor benim hep soldan bakıyordu
Fatmaacylnn Twogirlsmomy doktorun baktığı tarafta oluyor 🥰 zaten büyüdükçede ne tarafta olduğunu çok net bi şekilde hissedeceksiniz😄
Ayse3434ay Twogirlsmomy yok hayır doktor bakarken yerıne bastırıyor bak burda sol daydı benım kı yukarda dıye şaşırmıştım
Fatmaacylnn Twogirlsmomy Google mutlu resim yükleme yazın ona tıklayın sonra fotoğraf yükleme çıkıyor ona bastıktan sonra galeriden istediğiniz fotoğrafı seçin sonrasında resim yükle diyip kopyasını alabilirsiniz 🥰
Fatmaacylnn Twogirlsmomy evet sizin bebişiniz de sağda bunun aynısı bende de var 🥰 hareketlerini hep sağda hissediyorum ama sonradan dönüyo şimdi benimkinin başı midemin altına gelmiş ayaklarını hala sağ tarafta hissediyorum ama 😄
Twogirlsmomy @Aslaninannesi_ hayır ismi degişti medipol oldu ama ultrason kagıdında eski ismi çıkıyor
Twogirlsmomy @Aslaninannesi_ fetal dna yaptırdık 11+3 de kız dendi.ama ultrasonda degişirmi bilmiyorum.2 tane kızım var erkek istemiştim ama rabbim hangisi hayırlısıysa onu veriyor.
Aslaninannesi_ Twogirlsmomy fetal dna en garantisi direk dnasına bakıyorlar banada 12.haftada erkek dedi fetal dna da . Ama ondan önceki hafta doktor ultrasonda bana göstermişti zaten
Ayse3434ay Twogirlsmomy pardon ben kendımden bahsettım doktor dedı ultrason resmî yanıltıcı olabılır ☺️
Twogirlsmomy @Fatmaacylnn teşekkürler.saga dönerken kramp gibi bişey oluyor yatarken ama bebekle alakalı degil sanırım o
Fatmaacylnn Twogirlsmomy doktorlar sağ tarafa çok yatmayı önermiyor sol taraf daha iyi olurmuş bide bebekte sağda olunca daha çok rahatsız eder ben sağ tarafıma yatınca hemen tekmelemeye başlıyor