Balaanesi Yakın zamanda fetal DNA yaptıran var mı acaba fiyatları nasıl bize 11 dediler ama normal mi başka bir merkeze daha baksam mı acaba
yuzirneym Balaanesi ben de 11 bine yaptırdım nipt plus’a hepimizin sonuçları tertemiz gelir inşallah 🙏🏻
Seciiill Balaanesi Ekim ayında 485 dolara yaptırdım ama benim testim Amerika’ya gitti ve ben çok memnun kaldım 30 dan fazla hastalığa bakıldı bebekte kısırlık varmı yokmu ona dahi baktılar ve çok şükür temiz çıktı
Ayse3434ay 15 e yaptırdım fiyattan zıyade sıkayet vardan falan araştırın fiyat aldığınız formaları çok yapan firma var raporlama yapabılıyor mu bunları sorun resmî olarak bunlar çok onemlı
Balaanesi Ayse3434ay raporlama dediğiniz ne oluyor acaba bana öneren bir perinotolog iyi bir firmadır geniş bakıyorlar dedi sadece
Ayse3434ay Tuubaaa Balaanesi sonucu raporlama yapılıyor yanı resmî olarak ılerde bır durumla karşılaştın mesela gebelıkte raporu soruyorlar tek raporlama yapan Natera demıstı benım doktorum araştırdım oyleydı ben memnun kaldım genıs bakıldı banada
ozgurrce Ebruaselliya aşamaları neydi anlatır mısınız? yani randevu aldınız mı hangi bölüme gittiniz saati günü var mı? özellerden farkı var mı
MrvGryl Genetiks firmasına bakabilirsiniz. Ben orada yaptırdım çok da memnun kaldım. 15000 TL gibi bir fiyatı var ama döviz daha yüksekti biz yaptırdığımızda. Arayıp fiyat öğrenebilirsiniz.
ozgurrce Gizemnur1111 gitmeden önce randevu alınması gerekiyor mu? hangi bölüme gittiniz kaç günde çıkıyormuş sonuçlar ve özelden farkı meymiş biliyor musunuz
Gizemnur1111 ozgurrce randevu almanıza gerek yok gidince sıra alıyorsunuz tıbbi genetik bölümünden yapılıyor orda yönlendiriyorlar zaten 1 aya çıkar dediler bana ama 3 hafta diyenler de var özelden farkı bu üniversite araştırma hastanesi diye geçtiği için yarı özel sanırım yani Eskişehir’de oturuyorum öyle duymuştum
Pelnztrk Detaylı ultrason için gittiğim yer bi yer önermişti normalde 14 bin, klinik anlaşmalı olduğu için 9.500 iniliyor demişti. Bugün sorduğum fiyat