Merhaba 5 haftalık hamileyim ve neredeyse 2 aydır burnum tıkalı nefes alamıyorum
Doktora gittim antibiyotik verdi 7 günlük dün başladım biraz tedirginim aranızda kullanan var mı?
İlacın üzerinde herhangi bi hamilelik logosu yok insternetten baktığımda da kullanılabileceğini yazıyor ama size de sormak istedim. Aranızda antibiyotik kullanan oldu mu?