Kizlar benimde ikiz gebelikti ödem olmuştum çok alt karnında dahil sezeryan sonrası iyce şiştim alt bacaklarımda yırtıklar oldu o derece göbeğinde hala ödem duruyor bacaklarım 2 haftada geçti ama göbek deliğinin altı tamamen ödem ve geçmedi bu durumu yaşayan varmı 18 gün oldu doğum yapali