Serap09 26+5 bende de oluyor doktorum normal bebek büyüyor ve rahmin iyice büyüdü ve yukarı çıkıyor magnezyum kullanacaksın doğuma kadar dedi bende otururken bişey yok oturduğum yerden kalkarken ağrı vuruyordu resmen yürürken ağlayacak dereceye geliyordum ama tabi doktoruna gidip baktırmanda fayda var aklında kalmaz hiç değilse canım