Rmys0 Kızlar cok kötülemdm basım döndü aşırı derece de hastaneye gittim kan gazı pO2 düşük cıkmış Yaşayan varmı korkulacak bi durummu sonucu gösteremedim doktoruma
b-bg Rmys0 bence doktora göstermelisin sonuçlarını , oksijen seviyen düşükse mutlaka bir sebebi vardır ve tehşis edilmesi gerekir
Esmaa3496 Rmys0 birşey çıktı mı acaba sanırım dogum yapmıssınız hayırlı olsun bende acile verdim sizin değerinizle aynı düşük çıkmasına ne demişlerdi hatırlıyor musunuz
Rmys0 @“Esmaa3496”#p36839309teşekkür ederim darısı size inşallah bişi demediler di ya ben internetten bakmstm kötü seyler uazıyodu ama normal desmti siz yinede bi gidin sonuç göstermeye