Tugbatje canım herkesin hamilelik belirtileri farklılık gösterebileceği gibi bir kişinim yaşadığı ikinci üçüncü hamilelikler bile birbirinden farklı olurmuş. Korkmayın yani. Kanamanız veya şiddetli dayanılmaz ağrınız olmadıkça bi sorun yok demektir Allah ın izniyle