1gebeshanim Benim miniğim temmuzda doğacağı için kısa kollu zıbın, kısa kollu şort takımı alırım 0-3 ay diye düşünüyorum çünkü tontik olursa yeni doğanları hem giyemez hem de uzun kollu olduğu için darlanır sıcakta, 0-1 ay olanları varmış denk gelmedim ama bulursanız onlardan 5-6 takım alın 0-3 ay arası daha çok alın bence işinizi görür yenidoğan çok almamaya çalışın çünkü çabuk büyüyorlar ama sık kıyafet değiştiriyorum hepsini kullandım diyen de var o biraz bebeğe bağlı sanırım, aileniz gelişatlıysa ona göre düşünün 😇