Annelikmghb Leylalarr ben zayifken cok yoruldugumda horluyormusum ama rahatsiz edecek kadar degilmis simdi hamilelik kilo alimi bu hergün olmaya basladi akıllı saatle anladim yani horlami kaydediyor. Eşimde zayif cok yoruldugunda horluyor. Kilo etkisi de olabilir geniz eti varsada olur.
Leylalarr Aslaninannesi_ benim 20 kilo fazlam var ve çok horluyorum.Geniz etim yok güzel nefes alıp veriyorjm ama canımı sikmaya başladı :(
R-veyda44 Evet yapıyor kayınvalidem hiç horlamazdi kilo aldı bayağı sonra hormalaya başladı vücut baskı yaptığı için horlama başladı eger geniz etide varsa olur
Deniz4848 Kilo aklınıza gelebilecek her şeyin sebebi nerdeyse malesef. Eşim hiç horlamazdı iki sene içinde kilo aldı su an inanılmaz horluyor özellikle de sırt üstü yattığında vücuda ağırlık yapıyor bence
Leylalarr Deniz4848 ay ya 20 kilo fazlam var benim ve çok horluyorum.Geniz etimde yok tek sebebi bu bence :(