Arkadaşlar 32 haftalık gebeyim kasığımda çok ağırlık hissediyorum sağa sola dönerken inanılmaz zorlanıyorum bu hissettiğim baskı sizce normal mi? Geçen hafta mide krampı şikayetiyle acile gittiğimde baktılar bebeğe güzel gelişimi dediler kötü bişey denmedi ama baskı çok fazla