Gizem1504 Kızlar ilk idrarla test yaptım negatif ama hala adet belirtim yok ne yapacağım bu kdr gecikme hiç olmadı 1 2 gün oynardı
Meryeminannesi20 Gizem1504 bende 4 gün gecikince test yapmıştım negatif ti 8 gün gecikince tekrar yaptım pozitif oldu belli olmaz
simray ilk 1 hafta gecikmesi normal sayılıyor. stresten olunmamış bile olabilir. 1 hafta sonunda hala olmadıysanız ve negatifse bi kadın doğuma gitmekte fayda var
Gokturkmom_ Gizem1504 Stresten de gecikme ihtimali var tabi ama bi iki gün daha olmazsanız bidaha yapabilirsiniz test🙇🏻♀️
momBg Meryeminannesi20 Kızlar reglim 3 gün gecikti ağrı vs de yok test yapıyım dedim idrar testi negatif neden böyle olur yaşayan varmı çok arada pembe ve açık kahve leke geliyor yerleşme sanmıştım ama idrar negatif çıktı lütfen bilgisi olan yaşayan yazın🥹🥹iki yıldır deniyoruz tam bu ay oldu demiştim regl olmadım ama negatif allahım sen yardım et