Pcdshn Linam evet, bebeğe de geçiyomuş allah korusun, hemen diyete başlatıyor doktor, size bişey demedi mi?? 🙄 muz üzüm, ekmek pirinç makarna yasak.. En basit bu şekilde başlayın, tatlı yemek yok.. Meyveyi de azaltmak lazım🤞🤞 günde 2 tane..
Serdogrul Linam merhaba , benım en başta yapılan testlerde yüksek çıkmıştı. Ve o güm bugundur yedıklerıme hep dıkkat ettım hamurişi beyaz ekmek 🥖 makarna pilav hayatımdan çıkardım. En son şeker yüklemesine kadar ilaçsız geldik ama yükselmeye devam edince insülüne başladık. Şuanda hem yedıklerıme dıkkat ediyorum gene hemde insilün kullanıyorum. Çok şükür bebek gelişimide iyi umarım bu şekilde devam eder saglıkla kucagımıza alırız bebişlerimizi. Ama şekerin tedavısı olmazsa bebege gercekten zararı oldugunu biliyorum ilk duydugumda cok üzülmüştüm
Gulnur Linam diyetisyene gidersen sana dicek mKarna pilav ekmek tatli hamur isi yeme soyliyim.simdirn
Nur1990 Bende ayni durumdayım bugun gittim de 25+4 benimde endikrona yolladilar diyet veya insülinle geçermiş dediler ama henüz muayene olamadim
Nur1990 Linam dahiliye doktoru korkma ama ihmal de etme dedi bende bugun öğrendim bays üzüldüm hamileliğim normalde iyi gidiyodu da seker var biraz yarin endokrine gidicem bilgi veririm size ben ne dediğine dair
Linam Pcdshn E bunalar yemezsek biz ne yicez başka yiyecek bişey kalmıyor 😆inşallah en kısa zamanda geçer en son şekerim 183 yukselme vardi ilk şeker testini yaptimda şuan canım börek istiyor korkudan yiyemiyorum😆
Srknsmg Linam canımız neler istiyo. Daha bugun su boregı kokladım bır lokma aldım ve bıraktım. Tutun kendınızı. Sadece bir kaç ay. İnanın o şeker yedıkten sonra bı anda tavan olunca o kadar pişman oluyosunuz ki tecrubeyle sabit😔
Srknsmg Bende insülin kullanıyorum 26. Haftadan beri. Başta cok agladım uzuldum ama şimdi alıştım. Sürekli diyetteyim. Hayatım boyunca bu kadar dıyet yapıp dıkkat etmedım. Analık boyle bısey herhalde😊26 haftalıkken daha şiştim. Ayaklarımda şişler oluyodu. Şimdi ne şişim var ne kabızlık sorunum hıc bı sıkayetım kalmadı. Bebiş hala biraz önde inş 4 kiloyu gecmez dıyo doktorum beklıyorz.inş saglıcakla kucagımıza alırız. Dogumdan sonra her şey normale doner inş. Korkmayın ama ihmal de etmeyin. Şeker cok onemli arkadaslar.