poyrazege1503 bende 36+3 deyim ishal yok ama, bu haftaya kadar tuvalete çıkamıyordum pek bebekler baskı yaptığından bu hafta gün içinde çok sık çıkar oldum bende doğum belirtisi olarak okudum. Dün zaten nst bir bebekte kasılma çıktı ama açılmam yok karnım sertleşiyor bebekler toplanıyor çok sık olmasa da hepsi doğum yaklaştığını gösteriyor sanırım, perşembe tekrar nst giricem büyük ihtimalle sancı çıkar. Rabbim hepimize hayırlı afiyetli sağlıklı şekilde bebeklerimizi kucağımıza aldırsın 🤲