Kızlar merhaba 38 haftalık hamileyim. Bu haftaya kadar yenimahalle ybü eğitim araştırma hastanesinde takipliydim. Ama doğumu orada yapmaktan bu hafta vazgeçtim. Bilkent şehir hastanesinde son yıllarda kendisi ya da yakını doğum yapan var mı? Bilkent şehir hastanesi başlığı altında çok fazla post var ama korona zamanı, 3 yıl öncesi vs olduğu için aklımdaki sorulara net cevap bulamadım.
- Sancı odasına eşimle girsem daha sonrasında refakatçi olarak annem kalabilir mi?
- Sancı odasında ne gibi imkanlar var?(örneğin pilates topu var mı bir postta gebe okulunda kayıtlıysan veriyorlar yazmışlar)
- Doğumu ebeler değilde onun yerine dr veya asistan mı yaptırıyor?
- Doğum sonrası eşim sadece ziyaret saatlerinde mi bebeği görmeye gelebilir?