38+1 günlük hamileyim geceleri adet ağrısına benzer ağrılarım var kasık, bel ve sırtta . Bebek kanala girmiş bugün Nts de sancı çıktı doktor ani bişey olursa gel dedi nasıl anlayacağım doğumun başladığını ? Plesanta alt segment sezeryan olmam gerekiyor . Böyle durumlarda doğum kaç gün sonra oluyor ailem şehir dışında onları çağırmam lazım öncesinde