bahardaa Kızlar ikinci gebeliğim planlı sezaryene girecem sabah 8 de haliyle heyecandan uyuyamıyorum var mı benim gibi ameliyat saatini bekleyen ? Okuyanlar dua edebilir mi ilki biraz zorluydu inşallah bu kolay geçer 🤍
Nazan_Sarenaz67 bahardaa bende hastaneye doğru yolaciktik kızımı evde bıraktım ve diğer kızıma kavuşmaya gidiyorum
Krn33 bahardaa Allah sag salim kucağına alırsın ınsallah bende yenı hamile olduğumu ogrendım beta insaşlah güzel artar dua edermsn babada Allah razı olsun
Momellaa bahardaa benimde 2.gebeliğim henüz doğuma gitmiyorum 19 haftalığım ama benim oğlum sağolsun uyanmak istediği için oturduk onunla araba oynuyoruz postunuzu gördüm yazmak istedim her ikinize de @Nazan_Sarenaz67 dua edeceğim çok güzel bir şekilde kucağınıza alın yavrularınızı ❤️
Gamzeli_03 bahardaa hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin inşallah cnm ilki zor olmuştu benim tecrübesizlik ikinci daha kolay geçti doğum sonrası emzirme kahve Bihter çikolata yemeyi unutma baş ağrısı için ayağa kalkınca iki adım da olsa yürü ne kadar yürür isen o kadar çabuk iyi olur 👍🏻🤗😘
kubra5834 bahardaa kasılmalar ne sıklıkla olunca doğum başlıyor acaba benimde karnımda toplanıyor bebekler özellikle yatınca