Bebeğim tüp bebek olduğu için onu zorlamamak adına doktorumla planlı sezeryan ile doğumu tercih ettik zaten kanamalı bir gebelik geçirmiştim ve tek yumurta ikiziydi bebeğim ikizini kaybetmiştik 6 haftalıkken, neyse… 38+3 de dünyaya geldi miniğim doğumdan hiç korkmuyordum ama son haftalar aşırı korku sarmıştı beni ama geriye olması gerektiği gibi geçti diye düşünüyorum ameliyathanede çok güzel ilgilendiler spinal iğnesi yapılırken ebe sürekli elimi tuttu iğneyi hissettim ama aman aman bir acısı yoktu yani korkulacak birşey yoktu. İğneden sonra sürekli ayaklarımı oynattım ama ben uyuşmadım diyip durdum ama zamanla oynatamamaya başladım zaten ameliyat ekibi sürekli sizinle konuşuyor işte şimdi deneme yapacağız şimdi bekliyoruz falan sürekli sizinle konuşuyorlar onlar deneme yapıyoruz dediğinde de bebeği çıkarıyorlardı çekiştirme ittirmelerden anlamıştım acı hissetmiyorsunuz ama bunları hissediyorsunuz bebeğimin dünyaya gelişini hissettim yani zaten sonrasında hemen bir ağlama sesi geliyor rabbim isteyen herkese nasip etsin. Bebişim doğunca sürekli sorular sordum direk bana vermediler önce çocuk doktoru baktı çünkü bebişim doktorun eline kakasını yaptı doğar doğmaz içerde de yapmış mı diye önce onu kontrol ettiler o sırada çok korktum küveze girer diye sürekli iyi mi diye soruyordum ama iyiydi çok şükür karnımda yapmamıştı kakasını. Daha sonra yanıma getirdiler temastan sonra götürdüler ben de anesteziciye sakinleştirici yapmasını rica ettim dikişin yapılmasını beklemek istemedim açıkçası bir an önce kendimi odada bebeğimle bulmak istedim sonrası yok zaten odaya çıktığımı hatırlıyorum. Odaya çıktığımda evet ağrım vardı olmaması imkansız zaten sezeryan kim ne derse desin büyük bir ameliyat ağrı kesici yaptılar ama sürekli ağrılarımı büyük oranda alıyordu iyi geliyordu 6 saat falan sonra da ilk yürüyüşümü yaptırdılar yere bakmamaya çalıştım kalkmak çok zordu ama bir kere kalkınca herşey daha kolay oluyor biraz zorlu ilk yürüyüş ama kendinizi zorlayın mutlaka adım attıkça rahatlayacaksınız. 12 saat gazımı çıkaramadım bu sırada da hep kahve ve yayla çorbası tükettim baş ağrım olmadı bu yüzden ama gaz problemi yaşadım lavman yaptılar onunla gaz çıkardım ama büyük tuvaletimi iki gün sonra yapabildim büyük tuvaletimi yapınca da çok rahatlamıştım. Bu arada sütüm gelmiyordu tabii bebek aç kalmasın diye mama verdik ama biberona alışmasın diye kaşık biberon almıştım yanıma benim miniğim onu sevmedi ben de memede şırında yöntemi ile besledim kesinlikle tavsiye ediyorum biberon veya kaşık biberondansa şırınga yöntemi çok daha iyi emmek isteyen bebek için bu sayede meme reddi yaşamadım çok şükür ilk üç gün sütüm gelmedi üçüncü gün duş aldım göğsüme duşta tarakla masaj yaptım incir kürü dut suyu ne bulursam tükettim üçüncü gün gelmeye başladı çok şükür kesinlikle duştan da korkmayın hem çok rahatlatıyor hem süt için en iyi yol duş almak. Şuanda 11. Günümüz çok şükür zamanla daha iyi olduk tabii ki ağrım hala var ama eskiye göre çok daha iyi durumdayım bu süreçte beni üzen tek şey ağrılarımdan dolayı bebeğime yetemediğimi düşünmek oldu onun dışında bir duygusal boşluk oluyor ara ara kendiliğinden gelen durduramadığım gözyaşlarım oldu hala oluyor ama hormonlardan biliyorum hepsi geçecek anın tadını çıkarmaya çalılıyorum kızımı çok bekledik… Benim hikayem bu kadardı sorularınız varsa alabilirim ☺️