nurmltli61 Normalde de kafama takan bi insandım şimdi hamileyim hormonlardan sanırım daha çok takıyorum herşeyi psikolojim alt üst çok stres oluyorum ve stresten bişey olcak siye de korkuyorum. Bu durumla nasıl başa çıktınız yaşayanlar var mı
Fundaaaa46 nurmltli61 neye takılıyorsun kız bu kadar boşver en güzel zamanların tadını çıkar hamilelikte
Seymabalkara nurmltli61 stresle başa çıkmanın en güzel yolu üretmek benim için. Örgü örüyorum bu aralar. Ördüklerime bakıp motive olmaya çalışıyorum. İçinde bebişimi hayal ediyorum. Kendime uğraş buluyorum. Tavsiye ederim ☺️
Bidemet nurmltli61 maalesef hamilelikte hormonlardan olabilir insan daha çok kafaya takiyo düşünmemeye çalış başka şeye odaklan
nurmltli61 Seymabalkara ne kadar güzel🌸Zamanında bende çok yaptım🤭ama benim konular o kadar yoğun ki bu bile beni motive edeceğini düşünmüyorum
nurmltli61 Bidemet keşke yapabilsem yapamıyorum çocuğu da strese sokuyorum diye daha çok üzülüyorum 🥹Beni strese sokanlardan Allah sorsun hesabını