Prenseslerim_ sen çoğuna cunyir ismini de de koysan yavrun doğduğunda ismi sana öyle güzel gelecekki sanki dünyada da tek eşsiz güzellikte bir isim gibi gelecek o yüzden bebeğine isim koyarken ilerde büyüdüğü zmn akran zorbalığına uğramasın kendini kötü hisstemesin küçük düşmesin arkadaşlarınin içinde bunları düşünerek koy bence