Merhaba, inşallah dediğiniz gibi döllenme olmuştur fakat opu sonrası 2. Adette genel olarak gecikmeler olabiliyor. Benim 6 gün gecikmişti o dönem biraz kafaya takıp baya araştırdım burada da okudum genel herkeste gecikme olmuş. Kimisinde bir kaç gün, kimisinde 10-15 gün gecikme olmuş. Yani telaş yapmayın normal bir durum 🌸