Tam 7+0 bir hafta önce 6+0 da kalp atışı goruldu sabah 10.10 da konrtolum var acile gitmedim ancak sarı mi pembe mi olduğuna emin olmadığım ama pembeye benzettigim bir akıntım oldu ardından minicik kahverengi bir pihti gelmiş şuan kesildi tekrsr gelmedi oksapar ve corasprin kullanıyorum etkisi varmıdır bilemedim başına gelen var mı sabah gittiğimde kötü birşey duymaktan çok korkuyorum dua edin lütfen