Nasıl bir acıklık ? Detaylıda kızımın kalbine delik görüldü ama korkulcak birşey yok kendilinden kapanır denildi. Normal doğum yaptım, doğumdan 1 gün sonra hastanede ultrason yapıldı delik hala vardı ama onlarda aynısını dedi bu cok önemli bir durum değil, genellikle kendilinden kapanıyor diye. 6. Aya kadar kontrole götürüyordum hafif kapanmışdı en son ama sonra daha götüremedim izin vermedi cok ağladı öyle oluncada doktor bakamıyorum dedi ve okul cağına gelince getir dedi şuan kızım 2 yaşında 😅 3 yaşına doğru tekrar gitmeyi düşünüyorum. Şimdiye kadar hicbir rahatsızlığı olmadı o konudan çok şükür. Aynı şeyden bahsediyorsak iciniz rahat olsun yani ☺️