Canan2707 Kızlar 33+1 adet sancısı gibi sancım var ara ara düzelip tekrar başlıyor yaklaşık 2 saattir sizce erken doğum falan olabilir mi ilk gebeliğim sıfır bilgi olduğu için çok kestiremiyorum da en son 1 buçuk ay önce gittim kontrole de
Songulsevk Canan2707 olabilir ben 36 haftalık doğum yaptım sancılarımın başlamasıyla yani zaten dr gidelide baya olmuş bi gitmenizde fayda var burda vakit kaybetmeyin
Gokturkmom_ Canan2707 Evet mutlaka gidin ihmal etmeyin. 30dan sonra 3hafta sonra gel demişti şimdi haftada bir çağırıyor doktorum beni sıklaştı kontroller sizde ne kadar zor olursa olsun gidin her ihtimale karşı içiniz rahat olur
umrumdadegil Canan2707 benim doktorum 1 saat yatıp dinlen geçmezse gel diyordu. Yatıp dinlen geçmiyorsa eğer beklemeden git inşallah sorun olmaz canım ama kontrollerini aksatma bebeğe son zamanlarda daha çok bakıyorlar suyu iyi mi kordon dolanması var mı hareketleri iyi mi vs.