Merhaba herkese kızlar, 26 haftalık hamileyim ve kısmetse epidural vajinal doğum yapmayı planlıyorum. İnternetten falan çok araştırdım ama yine de damdan düşenin halini damdan düşen anlar bir sormak istedim.
Epidural varken ve belden aşağısı hissedilmezken nasıl ıkınıyoruz yani o his olmazsa nasıl iteceğiz bebişi 🥺
Bir de asıl merak ettiğim, diyelim ki bebek doğarken vajinada yırtık oluştu, o oluşan yırtığı ya da onun için yapılan dikişi epidural varken hissediyo muyuz?
Yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏼🌸