Nazo77 mihraninannesi02 bende aynı durumdayım en sonunda kare çikolata kolonya olacak galiba belki mevlit için yaptırırım diye düşündüm birkaç ay sonra.
Ecemom_ mihraninannesi02 magnet ve çikolata yaptırmayı düşünüyorum sadece. Gurbette olduğumuz için hastaneye çok kişi gelmez o yüzden eve gelenlere dağıtıcam onun dışında lohusa şerbeti vs vericem
startown mihraninannesi02 ilk kızımda kuzulu kokulu taş magnet çikolata yaptırmıştım.Şimdi nasipse bir kızım daha olucak ona da çok tatlı kedili tavşanlı mum ve çikolata yaptırmayı düşünüyorum.Kardeşimşn arkadaşı yapıyor mum ona yaptırıcam.
Namesiz6 mihraninannesi02 Canım açacak şeklinde magnetlerden düşünüyorum ben.İnsanların işine yarayacağı birşey olsun. Yada anahtarlık da düşünebilirsin. Ben magnet ve çikolata düşünüyorum
mihraninannesi02 Nazo77 onları bende yaptıracağım ama anı kalsın diye hediyelikte istiyorum ama karar veremedim 🥲
Ecemom_ mihraninannesi02 küçük bulut modeller çok hoşuma gitmeye başladı benim de buzdolabı magneti. Hem dayanıklı olur diye düşünüyorum bir bakın isterseniz
Ecemom_ mihraninannesi02 bu iki model hoşuma gidiyor. 
Selvi-12 mihraninannesi02 merhaba ben instgram da renkli makromeler den yaptırdım çok güzel kimse de görmediğimiz modeller var
Nazo77 mihraninannesi02 valla öyle özellikle takip ettiğim sayfa yok bebek hediyeligi diye aratınca cikar sanırım Instagram görsellerde
mihraninannesi02 bisbis ben sadece çok yakınlarıma vereceğim zaten akrabayı düşünmüyorum birde anısı kalsın diye kendim ve bebeğim için ☺️🫶🏼
Kubra_24 Trendyolda 275 tl ye kolonya şişesi var 50 tane. Allah nasip ederse oradan alıp içine bibeğimin cinsiyetine renkli kolonya doldurup etiket basmayı düşünüyorum