Sevvalpaylann İki göğsümden de belirli aralıklrla süt akıyor sabah saatleri sol göğüs geceleri sağ göğüsten sizde de varmııı
Baribari Sevvalpaylann evet canım olmuştu gelmesi normal bol sütün olcak maşallah. Sadece kendin sıkma elleme. Bazı durumlarda daha çok gelebilir ay ilerledikçe
Minikuzucuk Sevvalpaylann benimde öyle oluyor doktorum bu güzel bişey demekki Doğumdan sonra sütün olacak süt sorunu yaşamazsın dedi
Buse_yalcin Sevvalpaylann aynısı başıma geldi 25. Haftadan beri gece bir geliyo sabah da hep sol göğüsten
Kbraanurr Sevvalpaylann benim 14. Haftadan beri geliyor doktorum bu kolosturum değil rahat olabilirsin süt kanalların açılıyo demişti sadece serbest bırakma göğüslerini o zaman çok akıyor en azından yarım atlet falan giy ben öyle yapıyorum az geliyor
Minik1tirtil Baribari böyle olunca sütün çok olacağınamı işaret oluyor acaba sıkınca gelmiyorsa peki 🥺
Baribari Minik1tirtil canım kişiden kişiye göre değişiyor. Doğumdan sonra çok sitü gelende oluyor. Gebeysen sıkmamaya çalış meme uçlarını
Kbrgk 23+5 günlük olduk bizde bende şu an atletimde ıslaklık hissederek uyandım. Doktorum prolaktin hormonuma baktırmamı istedi bu hafta baktırıcam 🫠
Zeynep9120 Fundaaaa46 herkeste olmuyo sakn sıkma gelmiyor diye dogumun başlar riskli bi durum gelmemesi daha iyi benmde iki gebelgmdede oluyo 8.haftadan beri sarı beyaz karıısk doktor elleme skma dedi arada temzlıyorm okdar