Rukiss35 Kızlar ben bu gün kan verdim beta 0 çıktı 4 saat önce pembe renkli kanama oldu ama devamı gelmedi adetime 2-3 gün var beta hcg yerleşme kanamasından sonra mı yükselir yoksa gebelik olsaydı beta zaten yüksek olurmuydu ?
2Princess1Mom Rukiss35 Betanın yerleşme kanamasıyla alakası yok kuzum. Olsaydı kanda muhakkak çıkardı. Mesela ben adete 4 gün idrar testinde gördüm 2 gün geçince kanda gördüm. 8 gün geçince yerleşme kanaması yaşadım
Gokturkmom_ Rukiss35 Ben adetten 4 gün önce erken gebelikle öğrendim aynı gün kanda da çıktı ama herhangi bi kanama durumu yaşamadım
Merveemctgcl Rukiss35 ben de adete 3 gün kala kaset testte negatif gördüm o gece kahverengi bi leke geldi peçeteye üstünden tam 24 saat geçti gelen giden yok başka ben de bu sorunun cevabını çok merak ediyorum o yüzden
Mucize19 Benim hiç yerleşme kanaması olmadı 2 gebelik geçirdim ikisinde de hiç olmadı yerleşme kanaması nasıl bişey bilmiyorum bile 😒