Gulcag Dimplemm biz de yaşayan birinin ismi koyulmaz iki isim kullanacaksanız belki ama onun dışında kabul görmez tabi ki herkesin adeti farklıdır 😇
Deletedmom00251 Dimplemm ilk torun olcak diye illa koyulcak diye bişey yok benim kaynanamın 15 tane torunu var bizimki 16 hiç biri koymamışlar kaynanamın adını bende koymcam minik Remziye diye çagıramam çocuğumu tabi benimki kızsa😂😂
Pinarclk Dimplemm kendi annenizin adı olmuyorsa kayınvalide de olmasın. Benim şahsi fikrim bu. Adet vs değil içinizden geçeni koyun bence. Ben öyle yapıyorum. Eşime bunu istiyorum dedim. O olacak. İki isim taraftarı da hiç bir zaman olmadım🙂
Muhammedim01 Benim eşimde çok istiyo kızlar benim kayınvalidemin adı Medine ben hifa yada zümra düşünüyorum
DerenMrt Dimplemm bence koyulmamalı https://www.youtube.com/channel/UCm7It98S_5rLWG-AsNtSMYg ben bu kitabı okudum nedenlerini çok güzel açıklamış tavsiye ederim
Krispiim16 Dimplemm eğer eşim böyle bit teklifle gelseydi kabul etmezdim bu benim annemin adı da olsaydı 😌🙏🏻
Nursen21 Dimplemm Canım öyle bi mecburiyetin mi var ? Yaşayan birinin ismini vermek ne bileyim çokta hoş gelmedi açıkçası
SelinY Dimplemm bende koymazdım tek kayınvalide eşimin annesi deyil benim annemde var sonucda .. kendi isdedigim ismi koydum ben vallah eşimde zaten öyle isdedi ☺️
Krispiim16 Sewo aynen öyle benim çocuğum siz kendi çocuklarınıza koymuşsunuz neden bizim çocuklarımıza karışmak isterler hayır bide eşlerin de tutturması ayrı olay eşim aşırı karşı bu duruma
BuseBulutluzcan Çok saçma ne istiyorsan onu koymalısın. Biz eşimle internet ten baktık beğendik sağlıkla doğmasını bekliyoruz ☺️ ismini koymak için
Deletedmom00251 Mrvaydn18 eşimde beni kızdırmak için evde küçük Remziye canım benim bilmem ne diye seviyo daha cinsiyeti bile belli değil kız hissettiği için😂😂
Ssevall Benim kayınvalidem vefat etti allah rahmet eylesin daha dün aksam dedim esime kız olursa ne koyarız diye fatma dedi annesinin ismi benim için sorun yok dedim koyarım ilk bebeğimde kayınpederim adı mustafa onu istedik koyalım diye kayım pederim hayır o izin cocugunuz ismini siz düşünün dedi ilk bebeginiz ayaz koyduk keşke kayınvalidem sağ olsaydıda bu torununuda görseydi ☹️☹️☹️☹️☹️