Herkese selam, hamilelikten öncede bende sık sık enfeksiyon ve mantar olurdu, Şuan hamileliğin 7.ayındayım 3 gündür inanılmaz vajinal kaşıntım ve yanmam var. Bu mantar belirtisi diye biliyorum ve bu kaşıntı hiç geçmiyor çıldırıcam. Hamile olmamış olsam kremim vardı sürüyordum, şimdi napıcam bilmiyorum randevum Perşembe günü. Ama şimdiden kaşıntı yüzünden perişan oldum. Yaşayıp tecrübe edenler nasıl kurtuldu, yardımcı olabilir misiniz?