Cckgkc ay sorma canım ben de öğretmenim mesela geçen yıl bi erkek sınıfımda 6 tane Muhammet vardı soyadlarıyla çağırıyordum.O da kötü bir şey lakap gibi oluyor.Muhammet diyorum bütün sınıf bana bakıyor 😁 herhalde bi 10 yıl sonra da bütün sınıf Ömer Asaf,Ali Asaf,Asel olacak 🤨😁