Sevil01 benim doktorum proftu ben bunu sorduğumda bana gülmüştü istediğin gibi yat bebek rahatsız olduğunda zaten seni asla öyle yatırmaz istemesende pozisyon değiştirirsin rahat ettiğin şekilde yat demişti yüzüstü ve sırtüstü asla yatamıyodum rahatsız oluyodum dönüyodum sağ ve sol ama genelde sağıma yatıyodum ve çok şükür ne hamileliğimde ne doğumumda ne de bebeğimde bi sıkıntı yaşamadım.