Öncelikle hepinize sağlıklı doğumlar dilerim ♥️
Bgun sabah kanlı akıntıyla uyandım zten kontrolüm vardı doktora söyledim ilk nst istedi sancılarım oluyordu ama durulmuycak kdar değildi nst de düzenli üç sancım ckinca alttan muayane etti ve 2 cm açılmayla bana yatış verdi saat sabah 11 gbi bn hemen yatış katina cikmadim ama hstne etrafinda üç saat aralıksız yürüdüm sonra eşim geldi yatış yaptık saat 2 gibi 2 den sonra kendi sancım sıklaştı evet zordu ikinci normal doğumum bu arada ama oğluma nispeten daha hızlı acilmam oluyordu oğlumda 15 saat sancı ckmstim çünkü kızımda ise 2de sancım başladı 7 de doğum yaptım kolay diyemiycem zordu ama şükürler olsun sağlıkla kucağıma aldım ama şunu söyleyebilirim ki ilk çocuğu arkada bırakmak gerçekten kolay değilmiş sanki bişey olcakms gbi hissiyat hiç geçmedi gözümün önünden oğlum gtmedi sonuç şuan hstnedeyiz herşey yolunda hepinize bebeklerinize bı an önce sağlıkla kavuşmayı dilerim ♥️ herşey gönlünüzce olsun ♥️