Merhaba bende 37+5 deyim doktorumla konuştum bugün aynı bu şekilde hareketleri yavaşladı ve karnımda sertleşme oluyor diye doktor korkulacak bir şey yok hareketlerini takip et ve dinlen bol bol dedi kasılmalar olduğu zaman hareketleri çok hissedilmezmiş