Aylabebek1 sorun olmaz bence, her hangi bir karmaşa da yok aslında. Pek çok birbirine benzer veya aynı ad olacak okulda, xhepimizin çocukları için geçerli bu. Hatta hepimizin çocukluğu için geçerli, bizim dönemimizde de popüler olan isimlerden bir sürü olurdu okulda, kimsenin sorun yaşadığınî hatırlamıyorum