75 gün yoğun bakım kapısında beklemiş bir anne olarak kuvoz öncelikle kötü birşey değil doğru güvenilir hastanelerde olduğu sürece… Ben 26 haftalık doğum yaptım aslında öncelik kilo değil de hafta bebeğiniz sadece gelişim geriliği oluyor en azından anne karnında tamamlaması gereken organları tamamlanıyor kilo da çabuk alınır içiniz rahat olsun merak etmeyin 🥰