15+3 günlük hamileyim gebeligimin en başından beri kasik agrilarim zaten oluyor ama son bir haftadır daha keskin sancilarim oluyor sanki normal mi yaşayan var mı bu durumu internetten burdan falan bakıyorum rahim büyümesiyle alakali normal diyolar oyle midir sizcede