Sanemm99 çok geçmiş olsun bence dünyanın en berbat şeyi mide kazıntısı çok şükür benim ilk haftalarda başlamıştı baya bi çektim ama geçti 17.haftadayım neredeyse 1 aydır yaşamıyorum ekstra bişey yapmadım açlıklada bir ilgisi olduğunu düşünmüyorum kendiliğinden geçti inşallah sizinkide geçer