Ayseee19 sart degil ben yaptirmadm sonucda bi sknti ciksa bile müdahale ttirip bebegini aldiracakmsn ben aldrmayacagim icin yaptirmadm down sendromlu olsada onuda allah veriyor bence yaptrmaya gerek yok . 2 tanidigimada down sendromlu ooma ihtimali yüksek cikti dediler dogurdu saglikli zaten %100 bir sonuc vermiyolar