29 haftalık hamileyim 20 gündür geçmeyen bi öksürük baş ve boğaz ağrısı yaşıyorum devlete de özele de gittim özeldeki acil doktoru kekik çayını önerebilirim dedi saçma salak tahlillerime baktı tahlil sonuçlarına göre tedavi uygulayacağız dedi uyguladığı tedavi kekik çayı çok modum düştü artık dayanamıyorum öksürmekten uyuyamıyorum bugün dayanamadım vicks baby balm aldım ama oda etki etmedi ballı süt. Pekmez zeytinyağı ısıtıp içmek. Bal karabiber karıştırıp tüketmek. Karadut pekmezi limon zeytinyağı karışımı tüketmek dışında bana önerebileceğiniz öksürüğü kesip sonunda rahat bi uyku uyutacak her türlü tavsiyeye açığım kızlar lütfen yardımcı olur musunuz