Doktorum bugün kas ağrısı olduğunu yürüyüş ve egzersiz yapmamı söyledi.
Öyle ki doğru sanırım ben çünkü 20 haftalıkken lekelenme yaşamıştım kahverengi bunun sonucu 2 ay yattım hareketsiz. Şimdiki aklım olsa yatmazdım bu kadar. Hem hamileliğim zehir oldu hem ağrılar eklendi.