Meryem ana otunu geniş bir kabın içerisindeki suya dik koymak gerekiyormuş. Tam açıklığın sağlanması için. Sizin de bu otun kullanımı hakkında bildikleriniz varsa yardımcı olalım birbirimize. Hangi dualar okunur? Doğumdan hemen sonra sudan çıkarmak için doğumhaneye alıyorlarmış otu. Bilgisi olan var mı bu konuda