Arkadaşlar cuma günü bebişim oldu pazar günü gece bi baktım ayak bileğim balon gibi şişmiş acile gittik tahlil cart cırt yaptılar normal dışı bi durum yok kalp damarla alakalıdır dediler ne alakaysa sezeryan olup sonrasında böle sorun yaşayıp çözüm bulanınız var mı