Melekhilmi bunu en iyi doktorunuz bilir. Çünkü neden düşük yaptınız, tekrarlayan düşükleriniz mi var veya şuan kan değerleriniz rahminizin iyileşme süreci vs vs bizler bilemeyiz. Misal bana doktorum kürtajdan sonra 3 ay beklememi söyledi ama başka insanlara beklemeye gerek yok denilebiliyor da. En iyisi en kısa zamanda bir muayene olup doktorunuza danışın ♥️