elanurrerarslann-44 Yokmu yakın zamanda sezeryan olanlar bi kaç sorum var ya bende yakında sezeryan olucam orda 🥺
ozlemprlk16 elanurrerarslann-44 ay hayırlısıyla kavusun canim dualarım senin ve yavrunla inşallah kolay geçer doğumun güzel olur mutlaka haberlerini bekliyorum
elanurrerarslann-44 ozlemprlk16 inşallah bakalım çok saol 3. Sezeryan ama tüplerimi de baglatcam o yüzden acaba ekstra daha zor olur mu falan geriliyorum
ozlemprlk16 elanurrerarslann-44 benim yengem oldu ikizleri oldu tuplerini de bağlatti o zorlandığını soylemedi ama hemşirelerin davranışlarından rahatsız olmuş biraz kötü davranmışlar